czwartek, 7 marca 2013

Granatowy koktajl.

Nie ważne co i w jakich ilościach zjem na śniadanie- około 9.30 zawsze robię się głodna. Mój organizm przyzwyczaił się do drugich śniadań i teraz nie ma zmiłuj- o wpół do dziesiątej zawsze dopomina się o swoje uciążliwym burczeniem w brzuchu.

Moje drugie śniadanie to z reguły również posiłek po treningu, dlatego dbam o to, by jednak nie była to kanapka, ale raczej coś lekkiego.  Taki jest właśnie mleczno- granatowy koktajl. Oprócz mleka, jogurtu i granatu znajdziecie w nim siemię lniane i płatki owsiane. Taki koktajl jest bardzo pożywny, sycący i niesamowicie zdrowy.




Śliczne słomki w gwiazdki, które widzicie na zdjęciach pochodzą z nowo otwartego w Krakowie sklepu Beetlebits. Znajdziecie w nim oryginalne i absolutnie urocze akcesoria cukiernicze i kuchenne jak papilotki do babeczek, formy i foremki do ciast i pralinek, wałki, fartuszki, posypki, brokaty i wiele, wiele innych. Sklep znajduje się przy ul. Floriańskiej 24, w oficynie. Beetlebits możecie też polubić na facebook'u, albo odwiedzić stronę internetową.




Mleczno-granatowy koktajl


2 porcje po 250 ml.


Składniki:
  • pestki i sok z 1 granatu
  • 1 łyżka siemienia lnianego
  • 3 łyżki płatków owsianych górskich
  • pół szklanki mleka
  • 150g jogurtu o obniżonej zawartości tłuszczu (u mnie 1%)





 Siemię lniane przygotować według uznania. Ja zalałam letnią wodą, przykryłam i odstawiłam na 15 minut, a następnie odsączyłam.

Wszystkie składniki razem zmiksować i wstawić na pół godziny do lodówki. Podawać schłodzony.

Dobrym pomysłem jest posypanie koktajlu niezmiksowanymi pestkami granatu, które przyjemnie chrupią :)





2 komentarze:

  1. Moje drugie sniadanie to przewaznie jakis owoc i kawa w miedzyczasie, ale Twoja propozycja jest naprawde swietna ;) Taki odzywczy kojtajl dostarczy energii i zaspokoi glod do samego obiadu.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne połączenie smaków!

    OdpowiedzUsuń